#21 - Tobias Gårdner, från Ecombooster.io och VillaSpa.se, om att bootstrappa sin business och automatisera bearbetning av leverantörsdata åt e-handlare

Av Anna Leijon / 19 september 2022

Anna Leijon intervjuar Tobias Gårdner som är grundare av Ecombooster.io och VillaSpa.se. Ecombooster hämtar in, konsoliderar, berikar och konverterar leverantörsdata åt retailers, någonting som ofta görs manuellt i dagsläget genom copy paste från olika system och källor. Han upptäckte behovet av att automatisera dessa flöden i sin egen e-handel, VillaSpa.se, som är en återförsäljare av reservdelar för spabad. I den verksamheten har han för tillfället ca 2 500 artiklar från flera olika leverantörer och en av alla coola funktioner som Ecombooster har är att man kan bygga sin egen prisalgoritm som automatiskt uppdaterar slutpriser mot kund i e-handeln baserat på automatiskt inhämtade uppdaterade inköpspriser från leverantörerna. De automatiserar även kategorisering, taggning, översättning i viss mån, format och annat från källinformationen direkt till den e-handels plattform (och affärssystem) kunden har. Leverantörsdatan kan inhämtas via spindlar, API:er eller till och med PDF- och Excel-filer. I dagsläget en otroligt eftersatt och fortfarande till stor del manuell del av en återförsäljares vardag som, om Ecombooster fick bestämma, snart är ett minne blott. Väldigt spännande avsnitt där vi får följa med Tobias resa från nykläckt ingenjör på Ericsson, till frilansuppdrag, till bootstrappad tillvaro med VillaSpa och nu Ecombooster. In och lyssna på hans spännande resa och glöm inte bort att prenumerera på podden!

Bra länkar:

  • Ecombooster.se
  • Tobias Gårdner på Linkedin
  • VillaSpa
  • Det här avsnittets sponsor - Ingenjörsdagen! Den är till för alla som har ett intresse för tech och i år går det av stapeln 21/9 i Malmö, 25/10 i Luleå och 9/11 i Göteborg och nästa år igen i Stockholm. Kom och häng på Ingenjörsdagen - jag kommer att vara där - tonvis med inspiration, socialt utbyte och nya lärdomar inom spännande techområden utlovas. Gå in på ingenjorsdagen.se för att läsa mer och anmäla dig (det är helt gratis) och glöm inte att du kan nominera grymma techpersoner till Stora ingenjörspriset!

I 6:an-7:an på högstadiet fattade Tobias intresse för tech. Då fanns knappt datorer. Allting började med en skrivmaskinskurs, men datorerna kom ganska snart. Han började programmera basic och så vidare och intresset har funnits där sedan dess. Hans första dator var Commodore 128. På den tiden fick man lära sig själva, köpa böcker och så vidare, men det fanns ingen youtube, inget internet, utan man fick söka information själv genom vänner och diverse nätforum och sådant. Tobias tyckte att det var roligt att fixa med kod, men han fokuserade inte på att lösa något särskilt problem. Han hade en nyfikenhet på vad man kunde använda grejerna till. Först på högskolan 1995 i Rönneby i Blekinge - då började typ internet slå igenom. Först då blev det hemsidor, men hemsidor har aldrig varit hans starka sida, utan mer backendkodning. Tobias intresserade sig för de större problemen på baksidan av problemen. Han programmerade i språk som C++, Java, och fortsatte med det när han började jobba på Ericsson efteråt. Det kodar han dock inte i idag, utan i Python istället.

Han hade några parallella spår efter att han slutade på Ericsson och han hade en möjlighet att fokusera mer på Ecombooster. Han körde det parallellt med ett konsultuppdrag på en annan firma i Landskrona i 1,5 år. Det började som ett frilansuppdrag och gick sedan över i en anställning i knappt ett år innan han slutade där. Då började han bygga Ecombooster och det hade han gjort under lång tid - parallellt under Ericsson-tiden, men nu kunde han fokusera mycket mer på det. Han hade inget annat riktigt jobb just då eller nu. Det andra var det riktiga förut, men nu är det entreprenörsdelen som är det riktiga.

Det var en lång resa för att kunna konvertera från heltidsanställd till helstidsentreprenör. Han startade med Villa Spa - en e-handel som han startade för 12 år sedan 2010. Den låg och puttrade vid sidan om, men har växt successivt hela tiden. Basen till att våga satsa på Ecombooster var den intäkt vid sidan om som han fick från den verksamheten med Villa spa. Ecombooster som sådan har växt fram under tiden med Villa spa. Det var egentligen behoven som han hade där som han ville lösa med Ecombooster. Han hade inte en tanke på att andra kanske hade samma problem och att det skulle gå att paketera och sälja den tjänsten vidare sen. Den har vuxit fram organiskt innan han vågade ta steget fullt ut till slut. Villa spa är en leverantör av reservdelar för spa och pool till privatpersoner och företag och är den e-handel som ledde till att Tobias byggde Ecombooster.

Idag har Tobias en anställd på Villa spa, nämligen den äldsta sonen. Han sköter 90 % av driften i nuläget för att frigöra tid för Tobias till Ecombooster. Det är jättebra att sälja reservdelar till badkar, men roligare att bygga mjukvara och sälja till andra företagare, säger Tobias. Det är där han vill fokusera. Han själv är den enda anställda i Ecombooster, men han har plockat in externa investerare som kommit in med tid, kapital och konsulttimmar. Han vill successivt expandera den verksamheten så att det går att skala upp det så småning om. Han vill göra verksamheten mer skalbar.

Med Villa spa började det med att han ville ha ett spabad och importerade en container från Kina. Han tog hem en container innan han hade startat ett företag. Det fungerade, men det var en nervös inledning. Tobias tänkte att containern kunde vara full med sten i värsta fall för han hade betalat allting i förskott och så vidare, men det fungerade. Han beställde hem lite reservdelar på förhand också samtidgt. Han tänkte att “det kan vara bra att ha”. Idén väcktes att kanske kan man starta en verksamhet och börja sälja spabad så han satte upp en hemsida. Han ville dock inte vara som alla andra, utan han ville inte ha något lager i Sverige. Han ville att det skulle fungera som så att man lägger beställning och tillval på hemsidan och sedan beställer han en full container när den är full. Det var en bra idé, men något som inte fungerar, för kunderna ville ha det helst i förrgår och inte vänta flera månader. Reservdelarna, som han också hade lagt ut på hemsidan, gick dock åt. Därför svängde han om fokuset på hemsidan och pivot:ade. Det var alltså inte dropshipping med reservdelarna, utan för dem har han ett lager i Sölvesborg där han bor. Allting studsar via lagret.

Själva namnet Villa spa var en ripoff av hans frus företagsnamn som hette Villa strå. Strå stod för att “klippa hår”. Han snodde delar av den namngivningen. Villa-delen i namnet var helt enkelt för att de drev det hemma i huset. När det kommer till namnet Ecombooster känner Tobias att det inte är riktigt klart än. Namnet diskuteras fortfarande, men tanken med namnet Ecommerce booster var att förmedla budskapet och fånga upp essensen att de hjälper e-handlare att växa. Med Ecombooster var alltihop sprunget ur behovet för Villa spa. Innan han hade Ecombooster hade han väldigt stora och avancerade Excel-ark med VBA-kod som han försökte automatisera, men till slut räckte in Excel. Det var för många produkter, för många förändringar och komplexa relationer. Det gick inte att hantera datamängden. Då föddes tanken att automatisera detta. Samtidigt hade anställningen på Ericsson gått ifrån programmering, och han fokuserade mer systemarkitektur där. Han saknade dock att programmera så han började kolla runt för att ta reda på vad för tekniker som det var lämpligt att bygga i. Han fastnade för Python och ramverket Django. Instagram är byggt på det. Python för att det är enkelt, simpelt och man kan göra mycket utan att det blir för komplext att överblicka. Django för att det fanns ett inbyggt admingränssnitt som man kan använda för att få rätt så trevliga vyer när man inte är så duktig på frontendkodning, vilket Tobias inte är. Då får man både backend och frontend utan att kunna koda frontend.

Ecombooster är en mix av funktioner från olika systemområden. En del täcker PIM (product information management) där man hanterar data såsom produktbeskrivningar, bilder, attribut, och produktinformation generellt, men sällan transaktionell data såsom priser, lager och så vidare (sådan data som ändrar sig). Det andra benet är ERP-delen (som står för affärssystem). Den datan täcker den transaktionella datan. Det systemet är dataägare av priser, inköpspriser, lager osv. Det tredje benet brukar vara lagerhantering. Det är en bisak för Ecombooster och det är bara två kunder som använder sig av den delen, men den finns inbyggd i systemet också. Tobias tog russinen ur kakan - e-handlare hade störst behov av och slippa ha tre olika system för att hantera detta.

Ecombooster ska ligga bakom e-handelsplattformen. De har kunder som ligger på Woocommerce, Jetshop, Magento, Kodmyran, och de har ytterligare någon plattform på väg in. Tanken är att Ecombooster ska vara oberoende av e-handelsplattform. Oberoende av affärssystem (vilket ofta är fortnox eller annat). Det ska kunna hantera datan åt kunden från de olika plattformarna. Med Ecombooster blir det också lättare för kunden att byta plattform om de skulle vilja det, men Ecombooster är inte en e-handelsplattform. De hanterar inte och exponerar inte slutinfo, utan köp och så vidare görs via E-handelsplattformen. Ett av problemen som Ecombooster löser - och här lever många kvar på stenåldern - är att samla data från olika leverantörer och tillverkare. Tillgången till API:er är dock begränsad, så de får oftast bygga webbspindlar som hämtar info från leverantörens hemsida såsom Google gör när de spindlar en hemsida. Det är ofta i inloggat läge och de använder sig av deras kunds inloggningsuppgifter för att logga in hos och leverantören och se datan. Sedan konsolideras all info i Ecombooster för att ha ett system med all info i. Möbelindustrin är en industri som ofta har många leverantörer och mycket data. Tillverkarna brukar, förutom att ha en hemsida, också ha en Excelfil med 200 kolumner med attribut. Ecombooster konsoliderar den informationen också. Tanken är att man inte ska behöva öppna Excelfilen och sitta och göra copy paste.

De måste dock bygga unika spindlar för varje leverantör - i den mån det behövs. Kunder kan ha samma leverantörer och då går det att återanvända spindlarna. De får tillgång till info från kunderna som de får från sina leverantörer. Det kan vara så att kund A och kund B inte ser samma sak när de är inne hos leverantör X. Hemsidan ser ut på ett visst sätt och med viss data för en kund, men inte för nästa. Än så länge måste Ecombooster se till att hålla all info separerad mellan kunderna. Det blir unikt per kund. Om hemsidan ändras så måste de bygga om spindeln. Det händer, men det är inte vanligt. Det bästa är API:er, såklart. Så sakteligen går vi i den riktningen att det blir mer API:er. Ibland kan till och med leverantörer säga att de inte har ett API och sedan när de bygger spindeln så hittar de ett API bakom sidan och går direkt mot det istället. Det finns en IT-diskrepans.

Jag berättar sedan om mitt e-handelsföretag kallat Téamo. Där har vi en grossist som levererar en PDF-fil med produkterna som vi kan köpa in. Jag får sitta och copy paste produktnummer och pris i en Excelfil. Tack och lov så ändrar de inte så ofta, men det är lite jobbigt, berättar jag. När jag sedan ska göra en beställning så mailar jag liksom henne och skriver in produktnummer och kilogram. Tobias säger att det är inte vanligt bland hans kunder, men att det händer. Då bygger de en snurra för att hämta priserna från PDF-filen. Tjänstern blir desto mer värdefull desto större volym, fler priser och varulager som fluktuerar och så vidare. En leverantör med endast hundra produkter är nog för litet, säger Tobias. Om kunden har 25 leverantörer med 25 000 produkter - då börjar det bli riktigt värdefullt att använda Ecombooster.

Tobias vill bygga in en skalbarhet långsiktigt. De kommer att komma till en break-even-punkt när de börjar få kunder inom samma segment och kan börja återanvända spindlar de redan byggt - då minskar integrationstiden och kostnaden för dem. De har också ett samarbete på gång och tittar på att direkt kontakta leverantörerna för att den vägen öppna upp. Han pratar med leverantör x och y och visar dem att de kan visa sin potentiella kund att de kan hämta, på ett strukturerat sätt, informationen som de vill ha. Det blir på så sätt en USP för leverantören. Ecombooster blir spindeln i nätet - Ecomspindeln. Det är dock inte automatiserat och standardiserat riktigt än.

Tobias har länge tänkt att det måste vara någon annan som gjort detta redan innan - att det finns någon konkurrent, men Tobias har inte hittat någon direkt konkurrent. Det finns företag som touchar på det, men de är inte samma. En stor fråga är hur man prissätter en sådan här tjänst? I nuläget är det en kombination av en integrationskostnad och en prenumerationskostnad. De har en målsättning att enbart ha en prenumerationskostnad framöver, men de har inte kommit dit än så det kostar en slant att komma igång, men det sparar tid i slutändan. I nuläget kostar det 10 000 kr per spindeln som de bygger i en engångskostnad och sedan för varje spindel 500 kronor i månaden för att de ska köras och uppdateras. Ett säljargument är såklart hur många timmar, minuter i månaden/veckan som kunden sparar i slutändan. Det finns flera heltidstjänster som sitter med detta. Det här tar jättelång tid och kunden anställer en person till. Den personen får sitta och copy paste från hemsidor, lada ned bilder, döpa om dem och klistra över från olika system. Alla dessa moment automatiseras med Ecombooster. De brukar diskuterar med kunderna vilka moment som tar mest tid för dem. Ett konkret exempel är att de kan lägga in 50-200 nya produkter snabbt med Ecombooster, men ska sen också koppla dem till produktkategorier från deras leverantörer till sina egna. Förutom kategorierna i sig finns det också underkategorier och taggningar som är unika. Hur automatiserar man detta? De har information från leverantören och sparar deras kategoriträd och mappar dem till deras egna kategoriträd. Ett exempel skulle vara att leverantören säljer blommor. Exempelvis röda rosor som ska hamna i kategorin röda blommor, taggiga växter och sist röda blommor. Det här automatiserar Ecombooster och har kapat bort ytterligare ett moment som är tråkigt och tidskrävande.

Målet är att skapa mer stimulerande arbetsuppgifter för de anställda. Ecombooster vill inte ersätta folk, men få dem att fokusera på andra saker. Exempelvis skulle ehandelsbolaget kunna fokusera på att expandera, vilket de inte hade hunnit annars, om de sitter och har fullt upp med att copy paste från sina leverantörer till sina egna system.

Sedan pratar vi om när han fick in sin första betalande kund. På Villa spa kan han inte riktigt komma ihåg för det var länge sedan. Det var också så små summor att sälja någon liten pump för en tusenlapp, men med Ecombooster är det lite lättare. Deras första kund, förutom Villa spa, var en verksamhet i Karlshamn i grannstaden. De heter VVS home och de träffades under en e-handelsträff, ett nätverk. Där berättade Tobias kort om Ecombooster och då kom Jonas, som äger VVS home, fram och ville ha ett möte. Största problemet de hade - vilket inte var Ecomboosters kärmbusiness, var att de hade ett gammalt affärssystem som inte pratade med något annat och som följd en massa manuell handpåläggning. Ecombooster byggde funktionaliteten så att de kunde ersätta hela det flödet istället. Jonas på VVS home kunde då stänga av en gammal Windowsserver och fick fritid över.

Sedan frågar jag om customized utveckling för varje kund och Tobias säger att det inte generellt är mycket customized utveckling för kunderna. Utan det är en molntjänst och allt ska in i baseline och så vidare. Funktionaliteten som de byggde för Jonas finns tillgänglig för andra kunder också, men ingen annan använder det. Med nya kunder är det ofta en ny ehandelsplattform som de behöver bygga stöd för. Med exempelvis Magento som ehandelsplattform behövs det en separat export för att få in i affärssystemet. Det automatiserar Ecombooster och det kommer alla andra kunder till gagn också.

Sedan pratar vi om sälj inom B2B, vilket Tobias tycker är supersvårt. Tobias är ingen säljare, utan en tekniker som löser problem. Att ta kontakt med folk och vara en aktiv säljare, det outsourcar han. Han har en tjej som heter Jenny som hjälper till med det. Hon har koll på sälj inom B2B och säger att ehandelskunderna är extremt svåra. De är tidspressade, de har inte möjlighet att ta tag i nyutveckling och de har pressade marginaler och så vidare inom ehandel. Däremot märker de att ju fler kunder de får, desto lättare blir det att få in nya kunder. Det är väldigt svårt att komma igång när man inte har något footprint, säger Tobias. De får fler möten, fler demos och så vidare bokade ju fler kunder de har. De blir också bättre på att lösa problemet. Jenny har ett konsultupplägg i nuläget. Hon har dock gjort mer än att jobba med enbart sälj, utan också att bygga bolaget, få in investering och så vidare. Tobias är teknisk. Han bygger tekniken snarare än att försöka få fatt i investerare och kunder. Jenny cold call:ar, mailar kunder och det har varit tufft. Det har blivit mer och mer att de har utgå från listor på ehandlare. Den bästa sannolikheten att få in ett sälj är självklart när de blir introducerade varmt av en kund som rekommenderar dem vidare.

Tobias hittade Jenny då de pluggade samtidigt på högskolan, så de är bekanta från den tiden. Väldigt tidigt efter grundandet var Tobias på BBI, vilket står för Blekinge Business Incubator, och det var supernyttigt. Efter gått med i BBI - och pitchat inne på Almi invest, kom han igen kontakt med Jenny då hon jobbade där. Han presenterade för henne och tog kontakt några år senare när Ecombooster var i ett annat läge.

Spindlarna byggs i Python i ramverket Scrapy (vilket är världens största ramverk för att bygga spindlar). Själva spindelbyggandet är outsourcat till en kille i Nigeria. Tobias validerar allt jobb han gör, men han bygger det mesta med spindlarna. De behöver snart plocka in någon mer för arbetsbördan har blivit större. De snurrar sedan på Digital ocean i en droplet, men beror också på vad kunderna har för behov. Vissa behöver en uppdatering 1 ggr/månad och vissa 2 ggr/vecka. Det är Python Django i backend, vilket också ligger på Digital ocean och snurrar med en postgresdatabas bakom. Frontenden som kunderna använder idag, det är den inbyggda Django Admin. Det står dock uttryckligen att kunder inte borde använda den, men det går okej. De har ingen modern frontend med Javascript och React, utan i vissa situationer blir det krångligt. All kod genereras i backend och det är lite långsamt och så vidare. Nu har de dock tagit in investerare från Edgument i Helsingborg. De har gått in som investerare och deras utvecklare på konsultsidan bygger en ny frontend i React för kunderna, vilket kommer bli ett jättelyft. Det blir ett modern användargränssnitt och någonting som är lite roligare att visa upp i demos och så vidare. Trots att det som finns där idag kan det bli bättre, men det är många kunder som säger att det är mycket bättre än det de har idag (om de jämför med andra system som de har). Techstacken är alltså inte så jätteavancerad. Django som sådant - anledningen till att han valde det - är att det är lätt att komma igång med, få upp en MVP snabbt, och är ett skalbart ramverk. Om Instagram klarar av att snurra på det så kan man skala det i all oändlighet, tänker Tobias. Hittills känns det som ett lyckosamt teknikval i nuläget. Tobias känner sig lite ringrostig när han började med detta och missade Javascript-hypen/revolutionen. Om han hade bättre kunskap om Javascript hade kanske han börjat i Node eller någonting annat.

Största styrkan med Ecombooster är den tighta kopplingen mellan den egna produktkatalogen (som synkas och exponeras i din ehandel) och inköpssidan (all info från leverantörerna). Med Villa spa har de 2 500 artiklar på hemsidan idag, men de har info från inköpssidan på 55 000-60 000 artiklar från ett gäng olika leverantörer. Man vill kunna jämföra dem med mera. Man vill kunna hålla sortimentet uppdaterat - priser som förändras, saker som utgår, restnoterade och så vidare. Om man spindlar en gång i veckan så har man en prisjustering. Ecombooster har också en inbyggd prismotor i systemet. Du kan sätta en regel så att du automatiskt höjer och sänker ditt slutpris baserat på leverantörens inpris. Du får då en helt dynamisk prissättning som justeras automatiskt. Extremt många sitter och gör det manuellt.

Sedan pratar vi lite om konkurrenters data. Det är intressant att använda det för att sätta priser dynamiskt, säger Tobias, och han har påbörjat jobb med detta, men inte släppt det än. Det kan man använda för att sätta pris dynamiskt. Exempelvis om man alltid vill ligga 5 kronor under den här konkurrenten, men inte om min marginal understiger X och så vidare. Man kan bygga egna prisalgoritmer så de har dynamisk prissättning på gång och med inflationen höjs priserna också oftare.

Branscherna möbler och reservdelar är största kunderna just nu. När det gäller många produkter och många leverantörer, då behövs Ecombooster. De har ett antal kunder inom möbelbranschen och VVS, reservdelar och så vidare. De har många tusen artiklar och varianter - storlek, färger, specialval och så vidare. De vill dock titta långsiktigt, men i nuläget har de bara svenska kunder, men det är ingenting som hindrar en internationell expansion. Allt är förberett på engelska och svenska redan. Det borde kanske inte heta ecombooster, utan databooster eller någonting annat. Det är inte ett problem som är unikt för ehandeln, utan även för butiker och industri. Industrin har problem med att få loss info och få in den i sina system, vilket också är ett problem som Ecombooster skulle kunna lösa. Databooster är som sagt ett förslag på namn, men vilket vi kan se längre fram. Jag föreslår Retailbooster, men vi får se.

De arbetar främst med återförsäljare. Om du har ett eget brand och äger hela produktionskedjan så är Ecombooster till ingen nytta, men om du kör whitelabel kan det vara det. Återförsäljare av andras produkter, är målgruppen. De aggregerar ju andras produkter och håller din katalog uppdaterad, och du kan lägga till nya artiklar också. En tight koppling möjliggör - med filter - att du får en överskådlig vy över vad man kan lägga till. Du kan se leverantörer, välja leverantörer, plocka bort alla upplagda produkter, alla artiklar som utgått kan du ta bort och du kan gör det månadsvis. Du kan applicera ytterligare ett filter och bara kolla på artiklar som tillkommit från första april och framåt. Då kanske listan är nere i några hundra artiklar istället för flera tusen. Då sätter man sig med dem och går igenom en för en om det är en produkt jag vill sälja. Sedan markerar man dem som är intressanta och det finns sedan en copy paste-funktion som tar all rådata och skjuter över den i den egna produktkatalogen - med bilder, beskrivningar, attribut, inköpspris och så vidare. Produktbeskrivningar som kanske är på engelska blir automatiskt, genom google translate, översatta till svenska också. Det är kanske inte optimalt ur ett SEO-perspektiv, men bättre än att börja från scratch.

Sedan pratar vi misstag och lärdomar. Tobias säger att det är en utmaning att göra detta bootstrapped helt själv. Så har han jobbat till för 1,5 år sedan då han började jobba med Jenny. Att sköta allting själv, och inte ha ett team, är en utmaning. Vad kommer först - hönan eller ägget? Hade han gjort detta när han var yngre hade det varit lättare att få med sig ett team som är öppna för detta, tror Tobias. Som inte har en ryggsäck med familj, hus och lån, och man kan klara sig med mindre medel. Den möjligheten finns inte där han är i livet idag. Att ha gjort den resan helt själv har varit tungt och jobbigt, men han vet inte hur han hade kunnat göra det på något annat sätt heller.

Nu är han lite orolig för alla elkostnader och att folk ska stänga av sina spabad i vinter. Många ställer den frågan: hur ska jag göra för att stänga av spabadet? På Villa spas hemsida. Det kommer bli en tuff höst och vinter med minskad försäljning, men sedan till våren är det nog många som frusit sönder sina spabad och behöver reservdelar. Om man inte använder det går det sönder och han får hålla ut till dess.

Sedan pratar vi tips och Tobias tycker att använda sig av en inkubator är ett bra tips. Han var som bekant på BBI - Blekinge Business Inkubator - vilka var jättebra, säger han. Han fick mycket hjälp därifrån. De finns i alla större städer. I Malmö heter motsvarigheten exempelvis Mink - Malmö inkubator. De finns på de flesta ställen. Framtiden kommer bestå av babysteps och de kommer att ta fram funktionerna som de hör att kunderna har mest nytta av och hela tiden försöka underlätta för dem. De är ofta inte unika med att ha de bekymren, utan nästa kund vill också ha lösningen. Tobias ser också fram emot en ny frontend, vilket kommer att bli ett stort lyft. Målsättningen med ecombooster är att komma till ett självspelade piano - att alla regler är på plats och det ska bara funka. Det är dock en bit kvar att vandra, men det är dit de vill komma.

''

Det och mycket mer i avsnittet. In och lyssna och glöm inte att prenumerera :)

Techskaparna podcast logga